Ramaitanar
Bine ati venit pe forum. Ca sa puteti posta trebuie sa va inregistrati. Va asteptam in Echipa Ramaitanar.

Ramaitanar


 
AcasaAcasa  ForumForum  PortalPortal  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  
Conectare
Utilizator:
Parola:
Conectare automata: 
:: Mi-am uitat parola
Ultimele subiecte
» piept de pui
Vin Ian 11, 2013 2:05 pm Scris de dianame

» Rețete sănătoase
Joi Oct 11, 2012 10:12 pm Scris de angelaiancu

» La multi ani, Corina.
Mier Sept 05, 2012 9:11 am Scris de ela

» Prajitura cu mere
Mier Iun 15, 2011 11:35 pm Scris de alina88

» La multi ani, Sidy (25 Aprilie)
Dum Mai 15, 2011 11:30 am Scris de corinapanait

» Ce pregatim azi? Tu ce ai facut? (2)
Lun Apr 11, 2011 7:58 am Scris de Sidy

» Prajitura cu mac
Lun Feb 21, 2011 12:41 am Scris de ramaitanar

» La multi ani, Hortensia (20 decembrie)
Dum Ian 09, 2011 12:49 am Scris de horty20

» La multi ani, Monel, 22 dec
Dum Dec 26, 2010 11:32 pm Scris de monel

» ELA - La multi ani !!!
Joi Noi 04, 2010 8:39 pm Scris de ela

Chat ramaitanar

Fitness

Distribuiți | 
 

 Tocmai am nascut

In jos 
AutorMesaj
ramaitanar
Fondator
Fondator
avatar

Steag :
Numarul mesajelor : 5610

Personal
Program serviciu Program serviciu: Luni: 5-7 pm; Marti: 3,30-5,30p.m; Miercuri: 12-13 p.m; 4.30-5.30 p.m; Joi: 6 - 8 pm; Vineri: 4-5 p.m
Descrierea ta: Roscata cu ochii verzi

MesajSubiect: Tocmai am nascut   Mar Mar 11, 2008 12:58 pm

Pai s-o luam cu inceputul.

Daca ai nascut normal te poti apuca mai devreme de sport. La 2-3 sapt dupa nastere, cand te simti in stare.

Daca ai nascut prin cezariana, mai astepti. Cam 1 luna.


La o nastere usoara... Poti face acasa: 8 minute ABS, ca banuiesc ca vrei sa dai jos burtica, nu? Daca faci in fiecare zi, la sfarsitul saptamanii te vei simti mai usoara si vei avea pofta mai tare de sport. :king:

Daca ai chef, te poti duce la o sala. Mai intai incepi cu biciclete, setat pe Hill ca sa arzi calorii mai repede si sa iti antrenezi si inima sa lucreze apoi treci la banda, alergi 10 minute. Sau cat te tin picioare, apoi treci la Aerobic. Ai nevoie sa-ti tonifici muschii... Ca doar nu-ti place sa atarne, nu?


Abdomene mai poti face si asa:









pentru talie:



Apoi dieta ta trebuie sa fie bogata deocamdata daca Alaptezi, daca nu mai alaptezi atunci consuma legume, fructe, in special Merele care au putin calorii si multe fibre. Sunt mai bune decat cerealele... Un mar/zi te scuteste de probleme la inima... Nu manca paine, carbohidrati, grasimi.

1. Bea cel putin 10 -12 pahare de apa pe zi. Renunta la bauturile care contin zahar in favoarea apei, la care poti adauga putina zeama de lamaie. Acesta este un mod usor de a taia sute de calorii pe zi.
2. Ia gustari sanatoase din struguri, nuci, morcovi, cereale.
3. Alege sortimentele de carne slaba.
4. Consuma cereale integrale.
5. Rezista tentatiei de a cumpara produse de tip fast food.
6. Imediat ce te simti in stare, poti incepe sa faci sport.
7. Descopera metode usoare de a creste activitatea fizica – parcheaza la distanta de supermarket, urca pe scari si nu cu liftul.
8. Alapteaza la san! Alaptarea arde 500 calorii pe zi, deci cu cat alaptezi mai mult timp, cu atat arzi mai multe calorii.
9. Evita dietele drastice -iti pot pune sanatatea in pericol si in mod sigur nu vor functiona.
10. Acorda-i organismului timp sa se refaca. Cele mai multe mamici ajung la greutatea dinaintea nasterii dupa 8 -12 luni. Nu uita ca aceste kilograme in plus au aparut intr-un interval de 9 luni si ca trebuie sa-ti acorzi la fel de mult timp pentru a scapa de ele.


Daca ai bicicleta acasa foloseste-o. Intr-o luna cu ambitie vei putea da jos kg nedorite.

Daca ai probleme cu tensiunea sau cu altceva, consulta-ti medicul...

_________________
Beatricedesign, hobby
Sus In jos
http://piticii.myforum.ro
 
Tocmai am nascut
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Ramaitanar :: Stil de viata :: Bodytoning :: Exercitii pentru mamici inainte de nastere si dupa-
Mergi direct la: