Ramaitanar
Bine ati venit pe forum. Ca sa puteti posta trebuie sa va inregistrati. Va asteptam in Echipa Ramaitanar.

Ramaitanar


 
AcasaAcasa  ForumForum  PortalPortal  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  
Conectare
Utilizator:
Parola:
Conectare automata: 
:: Mi-am uitat parola
Ultimele subiecte
» piept de pui
Vin Ian 11, 2013 2:05 pm Scris de dianame

» Rețete sănătoase
Joi Oct 11, 2012 10:12 pm Scris de angelaiancu

» La multi ani, Corina.
Mier Sept 05, 2012 9:11 am Scris de ela

» Prajitura cu mere
Mier Iun 15, 2011 11:35 pm Scris de alina88

» La multi ani, Sidy (25 Aprilie)
Dum Mai 15, 2011 11:30 am Scris de corinapanait

» Ce pregatim azi? Tu ce ai facut? (2)
Lun Apr 11, 2011 7:58 am Scris de Sidy

» Prajitura cu mac
Lun Feb 21, 2011 12:41 am Scris de ramaitanar

» La multi ani, Hortensia (20 decembrie)
Dum Ian 09, 2011 12:49 am Scris de horty20

» La multi ani, Monel, 22 dec
Dum Dec 26, 2010 11:32 pm Scris de monel

» ELA - La multi ani !!!
Joi Noi 04, 2010 8:39 pm Scris de ela

Chat ramaitanar

Fitness

Distribuiți | 
 

 Cum am slabit eu

In jos 
AutorMesaj
ramaitanar
Fondator
Fondator
avatar

Steag :
Numarul mesajelor : 5610

Personal
Program serviciu Program serviciu: Luni: 5-7 pm; Marti: 3,30-5,30p.m; Miercuri: 12-13 p.m; 4.30-5.30 p.m; Joi: 6 - 8 pm; Vineri: 4-5 p.m
Descrierea ta: Roscata cu ochii verzi

MesajSubiect: Cum am slabit eu   Sam Mar 15, 2008 2:24 am




Am nascut intr-o zi de Mai si ca orice mama dupa nastere am ramas cu niste kilograme in plus... Mai precis 5 kg. Mi-am luat abonament la sala si am inceput sa fac de toate. Banda, biciclete, aerobic, step, bodytoning. Care, m-au ajutat sa-mi tonific musculatura si sa dau din centimetri jos... Apoi dupa o vreme am facut un curs de aerobic. Mai precis sa-mi iau diploma de instructor. Zis si facut. Stateam cate 8 ore in care dansam, repetam. Mancam o singura data pe zi si foarte putin cand ajungeam acasa, seara, insa beam multaaaaaa apa. Cu mancatul nici inainte nu ma omoram, insa cand mancam in pauze, aveam morcovii la mine, mere si sadwich... Ceea ce m-a facut sa pierd 5 kg si in plus sa dau jos centimetrii de pe unde mai aveam, respectiv solduri si alte parti ale corpului meu... Acuma am ajuns la kilogramele mele de dinainte de sarcina. 55. In plus fac multa miscare zilnic. Merg cu bicicleta multi km, apoi orele de antrenament la sala, ma mentin.

Mananc normal, bag salate, morcovi, mere si dupa efort prelungit mananc ca sa nu-mi pierd forta.. Ca scade glicemia... Gatesc ca orice bucatareasa si le si mananc. Noroc ca nu se depune... dinti

Sfatul meu este sa evitati carbohidratii. In felul asta nu va veti face cat casa.

Cand va este teribil de foame, mancati cate un mar, care are putine calorii si multe fibre. Beti multa apa, ca sa eliminati mereu si in acelasi timp sa fiti hidratate. Iar dupa ora 18.00 incercati sa evitati mancarea. Se va depune!

_________________
Beatricedesign, hobby
Sus In jos
http://piticii.myforum.ro
carmen
Fortos
Fortos
avatar

Steag :
Numarul mesajelor : 809

Personal
Program serviciu Program serviciu: 08.00 - 16,00
Descrierea ta: castaniu inchis, ochii caprui

MesajSubiect: Re: Cum am slabit eu   Sam Mar 15, 2008 4:04 pm

cred ca o sa zici nu stii ce-s aia carbohidrat? ai mai... te superi daca enumeri alimentele respective? eu fac multe prajeli la ceaun banuiesc ca nu e in regula, nu?
Sus In jos
ramaitanar
Fondator
Fondator
avatar

Steag :
Numarul mesajelor : 5610

Personal
Program serviciu Program serviciu: Luni: 5-7 pm; Marti: 3,30-5,30p.m; Miercuri: 12-13 p.m; 4.30-5.30 p.m; Joi: 6 - 8 pm; Vineri: 4-5 p.m
Descrierea ta: Roscata cu ochii verzi

MesajSubiect: Re: Cum am slabit eu   Sam Mar 15, 2008 8:22 pm

Carbohidrații reprezintă o componentă glucidică produsă de plante expuse la lumină prin fenomenul numit fotosinteză. Carbohidrații sunt clasificați în simpli și complecși. Calsificarea depinde de structura chimică a sursei alimentare și reflectă viteza cu care glucidul este digerat și absorbit). Carbohidrații se găsesc în cantitatea cea mai mare în zahăr, fibre și amidon.Toți sunt alcătuiți din molecule de glucide combinate diferit.

Carbohidrații simpli au molecule glucidice de un fel sau două, cei complecși au molecule variate. Exemplu de carbohidrat monoglucidic este fructoza (găsită în fructe) și galactoza (din produsele lactate). Carbohidrați cu două tipuri de glucide sunt lactoza (din lapte), maltoza (din unele vegetale și bere) și sucroza (din zahăr). Mierea are și ea două tipuri de glucide dar, spre deosebire de zahăr, ea conține o cantitate crescută de vitamine și minerale.(ATENȚIE! Nu este bine să se administreze miere la copii sub un an.

Carbohidrații complecși la care ne referim ca “alimente amidonate” se găsesc în : pâine, cereale, vegetale cu conținut crescut de amidon, legume, orez, paste.

Carbohidrații simpli împreună cu vitamine și minerale apar în fructe, lapte și produse lactate, vegetale. Ei se mai găsesc și în zaharuri rafinate cum ar fi bomboanele, siropurile (nu și cele naturale cum ar fi siropul de arțar). Zahărul rafinat are multe calorii dar puține vitamine, minerale și fibre. Aceste zaharuri simple duc la creșterea în greutate. De asemenea multe alimente rafinate cum ar fi fîina albă, zahărul, orezul decorticat, au un conținut scăzut de vitamina B și de alte elemente nutritive decât dacă sunt îmbogățite sintetic. Este mai sănătos să obținem carbohidrați, vitamine, minerale și alte elemente nutritive din surse naturale, de exemplu din fructe mai bine decât din zahăr. Carnea nu conține carbohidrați (nici cea de pește sau de pui).
Efectele carbohidraților: protejează musculatura, reglează nivelul glicemiei în organism, asigură materia primă a bacteriilor saprofite din intestin care ajută la digestie, favorizează absorbția calciului, ajută la scăderea nivelului de colesterol și a tensiunii arteriale.

Un gram de carbohidrați conține 4 calorii.

În ultimul timp datorită dietelor proteice, fără carbohidrați pentru cura de slăbire, mulți oameni ignoră efectul bun pe care îl au carbohidrații asupra organismului. Nu toți carbohidrații sunt buni dar nici nu sunt toți dăunători. Unii au efect bun asupra organismului dar consumați în cantități mari pot provoca diabet sau boli cardiovasculare.

În intestin carbohidrații, indiferent de structura lor, vor fi transformați în molecule mici de glucoză care va fi absorbită și depozitată în mușchi sub formă de glicogen de unde va fi eliberată la nevoie împreună cu o mare cantitate de energie. Glucoza reprezintă un fel de combustibil pentru organism. Dacă nu există suficientă glucoză, organismul o va suplimenta folosind proteine și lipide. Problema este atunci când rezervele de glicogen sunt terminate și organismul începe să distrugă structurile proprii (mușchi, organe) sau să utilizeze lipidele și proteinele ingerate în cadrul dietei fără carbohidrați. În acest moment scade metabolismul bazal pentru că organismul își protejează toate resursele de energie. De aceea este important consumul acelor carbohidrați care ajută la sănătae, nu eliminarea tuturor carbohidraților din alimentație.

Alimentele, cu cât sunt mai apropiate de cele naturale, cu atât sunt mai sănatoase. De exemplu:

Fructele: au conținut bogat în fibre, vitamina A, Vitamina C, folați și frecvent și vitamina E.
Vegetalele: conțin fibre vitamina A, Vitamina C, folați și frecvent și vitamina E, potasiu și mai multe minerale decât fructele.
Grâul: fibre, proteine, vitamine din grupul B și foarte mare conținut de minerale.
Legumele: sunt surse excelente de proteine, fibre, folați, potasiu, fier și alte minerale. LactateleȘ proteine, vitamina D, calciu, fosfor, potasiu, riboflavină și vitamina B12.

O altă sursă de carbohidrați este reprezentată de alcool, cipsuri, băuturi răcoritoare care ar tebui consumate rar datorită aportului nutritiv extrem de redus. Consumul crescut al acestora a fost asociat în numeroase studii cu apariția diabetului zaharat de tip II și a bolilor cardiovasculare.

De ce nu sunt indicate aceste alimente?
1. conțin un număr mare de calorii într-o cantitate mică de aliment. De exemplu o pungă de cipsuri conține aproximativ 1000 de calorii. Femeile au nevoie zilnic de 1200 de calorii. Deci…
2. nu conțin fibre și proteine și astfel, nu “țin de foame”, organismul căutând în continuare noi alimente pentru satisfacerea necesarului zilnic.
3. nu reprezintă o sursă de factori nutritivi cu excepția numărului de calorii.

De câte ori este posibil, înlocuiți grâul și cerealele înalt procesate și zahărul cu produse din grâu integral și asigurați-vă consumul a cel puțin 5 porții de fructe sau vegetale zilnic.

Decât să excludeți carbohidrații complet din alimentație în cadrul curelor de slăbire, mai bine învățați să deosebiți carbohidrații buni de cei răi și folosiți-i ca atare.

_________________
Beatricedesign, hobby
Sus In jos
http://piticii.myforum.ro
carmen
Fortos
Fortos
avatar

Steag :
Numarul mesajelor : 809

Personal
Program serviciu Program serviciu: 08.00 - 16,00
Descrierea ta: castaniu inchis, ochii caprui

MesajSubiect: Re: Cum am slabit eu   Dum Mar 16, 2008 12:55 am

MOAAAMAAA ce material impresionant, multumesc scumpo floricele pupa
eu cipsurile le-am exclus demult, dar cu sucurile e o problema
Sus In jos
ramaitanar
Fondator
Fondator
avatar

Steag :
Numarul mesajelor : 5610

Personal
Program serviciu Program serviciu: Luni: 5-7 pm; Marti: 3,30-5,30p.m; Miercuri: 12-13 p.m; 4.30-5.30 p.m; Joi: 6 - 8 pm; Vineri: 4-5 p.m
Descrierea ta: Roscata cu ochii verzi

MesajSubiect: Re: Cum am slabit eu   Dum Mar 16, 2008 1:20 am

Da, stii noi luam portcale de sus si le storc.

uite film cu Alex:
http://piticii2003.multiply.com/video/item/18/Storc_portocale.AVI

sau cumparam din ala natural. la noi nu sunt asa scumpe. Mai scumpe sunt cele acidulate. Adica sunt destul de piperate.

_________________
Beatricedesign, hobby
Sus In jos
http://piticii.myforum.ro
carmen
Fortos
Fortos
avatar

Steag :
Numarul mesajelor : 809

Personal
Program serviciu Program serviciu: 08.00 - 16,00
Descrierea ta: castaniu inchis, ochii caprui

MesajSubiect: Re: Cum am slabit eu   Dum Mar 16, 2008 1:46 am

hi hi bravoo alexutu ce serios e pupa da eu fac numai ptr vladut suc beaa nu are treaba, noi bem sprite coktail sau....
Sus In jos
ramaitanar
Fondator
Fondator
avatar

Steag :
Numarul mesajelor : 5610

Personal
Program serviciu Program serviciu: Luni: 5-7 pm; Marti: 3,30-5,30p.m; Miercuri: 12-13 p.m; 4.30-5.30 p.m; Joi: 6 - 8 pm; Vineri: 4-5 p.m
Descrierea ta: Roscata cu ochii verzi

MesajSubiect: Re: Cum am slabit eu   Dum Mar 16, 2008 1:48 am

Nu e bun, ca ingrasa. De regula acidulatele ingrasa. fa-ti apa plata cu lamaie. E mult mai buna decat acidulata. Mai beau si eu dar rar.

_________________
Beatricedesign, hobby
Sus In jos
http://piticii.myforum.ro
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Cum am slabit eu   

Sus In jos
 
Cum am slabit eu
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Ramaitanar :: Stil de viata :: Bodytoning :: Exercitii pentru mamici inainte de nastere si dupa-
Mergi direct la: